Koleksi Peribadi . Semua barangan dan duit adalah tulen

ADA LEBIH KURANG 900 KEPING DUIT SYILING DAN 200 NOTE KERTAS LAMA DAN BARU DARI SELURUH DUNIA.
Semua fakta tentang duit ini saya perolehi dari buku Warisan Matawang di Tanah Melayu keluaran Muzium Matawang Bank Negara dan buku-buku tentang matawang dunia serta sumber yang sah.

Friday, February 13, 2009

Rumah Ku Galeri Ku - Ruang Pameran

Selamat Datang

Aku bercita-cita ingin menjadikan rumah ku sebagai Galeri peribadi yang menyimpan semua koleksi aku dan keluargaku . Aku rasa beruntung sebab sebahagian koleksi yang ku miliki sukar untuk diperolehi sekarang kerana jumlah yang terhad dan mahal. Semua koleksi ini ku jaga dengan rapi supaya ia dapat kekal lama bagi tatapan anak dan cucu ku di satu hari nanti. Aku akan terus mancari dan mengumpul semua barangan lama .Takut ia akan pupus jika tidak dijaga dengan baik . Semua barangan yang ku simpan mempunyai nilai dan sejarah serta memori yang berkaitan dengan peristiwa perjalanan hidup kami. Ada juga barangan yang ku beli ketika melancong dengan keluarga sebagai kenangan tempat yang ku kunjungi.
Sekian Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment