Koleksi Peribadi . Semua barangan dan duit adalah tulen

ADA LEBIH KURANG 900 KEPING DUIT SYILING DAN 200 NOTE KERTAS LAMA DAN BARU DARI SELURUH DUNIA.
Semua fakta tentang duit ini saya perolehi dari buku Warisan Matawang di Tanah Melayu keluaran Muzium Matawang Bank Negara dan buku-buku tentang matawang dunia serta sumber yang sah.

Tuesday, September 8, 2009

Koleksi Setem ku


Koleksi setem ini adalah gambungan milik peribadi ayahku dan aku punya sendiri yang ku simpan dari zaman sekolah rendah. Dalam album ini mempunyai lebih 800 setem dari zaman sebelum merdeka hingga kini.

Semua setem ini akan ku jaga dengan rapi untuk ku wariskan kepada anak-anak ku pada satu hari nanti
Kebanyakan setem telah digunakan (ada chop) yang menjadikan ia lebih berharga dan bernilai. setem yang paling berharga pada ku adalah setem hari kemerdekaan dan ulangtahun kemerdekaan pertama yang boleh anda lihat di muka surat selanjutnya dalam blog ini.

1 comment:

  1. SAYA ADA BANYAK SETEM DULU DARI LUAR DAN DALAM NEGARA YANG SAYA INGIN JUAL. SAYA JUGA ADA COIN DAN DUIT KERTAS LAMA UNTUK DIJUAL. KALAU AWAK BERMINAT NAK TENGOK, NI NOMBOR WHATSAPP SAYA. 01115509020

    ReplyDelete